Comunitatea Regal-Zone iti ureaza bun venit !



 
AcasaFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiţi|

Ghid incepatori.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
Ph03n1x
Moş Craciun
avatar


Rank: Moş Craciun
<b>Zodiac</b> Zodiac : Taur
<b>Mesaje</b> Mesaje : 88
<b>Data de inscriere</b> Data de inscriere : 09/12/2012
<b>Varsta</b> Varsta : 25
<b>Localizare</b> Localizare : Acasa
<b>Joburi/Distractii</b> Joburi/Distractii : Femei/DotA
<b>Stare de spirit</b> Stare de spirit : 10
MesajSubiect: Ghid incepatori. Dum 16 Dec 2012 - 9:08

Pentru cei care de abia ati auzit de dota voi incerca sa va explic unele lucruri in acest thread. Sa incepem :

1.Roshan
Roshan este cea mai puternica unitate neutra din DOTA. Depaseste cu usurinta in lupta cei mai multi dintre eroi in confruntari 1 vs 1. O echipa asteapta in general pana pe la mijlocul meciului pentru a merge sa il infrunte pe Roshan. (Exceptie atunci cand exista troll/lycanthrope/ursa in echipa)
La fiecare 5 minute Roshan devine mai puternic, primeste cate 500HP, +10 damage si 0.5 armura. El atinge dezvoltarea maxima in minutul 45 cand are 12.000HP, 150 DMG, 8 Armura (Neinteresant dar bine de stiut)
Spells / Abilities :
Roshan are 5 abilitati la dispozitia sa:
Spell Block
Roshan va bloca o vraja odata la 15 secunde.
Bash
Roshan are 15% sansa sa dea bash, provocand 50 damage si un stun de 1.65 secunde.
Slam
Un skill AoE (Area Of Effect ) care reduce "atack speed si move speed" a eroilor din 250 AoE pentru 2 secunde, si 4 secunde pentru alte unitati. Acest skill da deasemeni 70 damage si il costa 70 mana pe Roshan. Roshan va folosii acest skill doar daca este atacat de 3 sau mai multi eroi.
Illusion
Orice iluzie care il ataca pe roshan va fi distrusa,minionii din Necrononomicon nu il pot ataca. Totusi daca selectati iluziile si apasati M (Move) iar dupa aceea click pe Roshan iluziile il vor tanka.
Devotion Aura
Roshan are Devotion Aura care ii mareste armura. Aura incepe de la +0.5 armura si creste la fiecare 5 minute cu +0.5. Armura poate creste la maxim +5.
Aegis si Cheese
Atunci cand Roshan este omorat cade "Aegis of the Immortal". Odata luat, acest obiect nu poate fi lasat jos sau vandut. Daca cel care a luat Aegis este omorat acesta reinvie in 5 secunde cu HP si mana pline. Aegisul va disparea din Inventory dupa reincarnare. Daca Roshan reapare inainte ca detinatorul Aegis sa fi murit acesta dispare.
Incepand de la al treilea spawn al lui Roshan pe langa Aegis va mai pica si Cheese. Cheese-ul poate fi vandut pentru 500 gold sau poate fi pastrat pentru a regenera instant 2500 hp si 1000 mana. Cheese-ul este consumat in proces.
Zona lui Roshan
Pentru a-l ataca pe Roshan eroii trebuie sa fie in zona sa de aparitie, pe de alta parte Roshan poate ataca si in afara zonei sale. Viziunea in interiorul zonei lui Roshan este restrictionata, wardurile nu pot fi plasate in interiorul acelei zone, deci pentru a sti cand inamicul merge la Roshan trebuie sa ai vizibilitate la intrarea spre zona lui Roshan. Singurele vraji care pot furniza viziune asupra acestei zone sunt plasele lui BroodMother, Sentinelele lui Treant Protector, gandacii lui Nerubian Assassin si cam atat imi trece prin cap acum.
2.Experienta (XP)
De fiecare data cand o unitate din DOTA moare toti eroii inamici vor primi o anumita cantitate de XP in functie de levelul unitatii omorate. XP-ul se imparte in mod egal intre aliatii aflati in zona unitatii omorate, deci eroul care da ultima lovitura nu primeste mai multa experienta dar primeste gold-ul.
Cateva lucruri importante de stiut despre XP
Distanta la care eroii trebuie sa fie nu trebuie sa depaseasca 1000 pentru a primi XP-ul cuvenit de la omorarea unitatii respective.
Exceptie fac minele lui Techies sau ultimata lui Sniper care vor genera XP si de la o distanta mai mare de 1000.
Omorarea unei unitati aliate nu genereaza nici un fel de XP, insa reduce cantitatea de XP pe care o vor primi eroii inamici din zona.
Eroi continua sa ia o anumita parte din XP chiar si dupa ce au atins lvl 25.
Asisturile la un anumit kill genereaza si ele XP chiar daca nu mai esti la 1000 AoE cand unitatea este omorata.
Denies
De fiecare data cand o unitate ce apartine The Sentinel sau The Scourge este omorata de un jucator aliat se pune ca deny si experienta generata in mod normal de aceasta unitate jucatorilor inamici este redusa.
De mentionat ca eroii melee primesc mai mult xp decat cei ranged daca s-a facut deny.
3.Cladirile
Cladirile sunt niste unitati speciale din jocul de DOTA, ele sunt imune la aproape orice vraja ceea ce le face foarte rezistente si greu de distrus, cel putin in partea de inceput a meciului de DotA. Cladirile trebuiesc distruse intr-o anumita ordine, de exemplu trebuie distrus primul turn dupa un lane pentru a putea distruge si al doilea turn si asa mai departe.
In imaginea de mai jos puteti vedea pozitia turnurilor si Tree of Life-ului respectiv Frozen Throne-ului :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

De retinut nu stati sa va atace turnu decat daca va scade foarte putin din viata si nu va duceti la turn fara creepi care sa va sustina.
4.Atributele eroilor
Orice erou din DOTA are 3 atribute care de obicei definesc rolul sau in joc. Acestea sunt Inteligence (INT), Agility (AGI) si Strenght (STR).
Orice erou are un atribut principal pe care se bazeaza damage-ul sau. Fiecare punct din atributul principal adauga 1 punct la damage. Atunci cand un erou face level atributul principal primeste cel mai mare adaos.
Fiecare punct de Intelligence:
Mareste mana maxima a eroului cu 13.
Mareste regenerarea de mana a eroului.
Fiecare punct de Agility:
Mareste armura eroului.
Mareste viteza de atac a eroului cu 1 punct.
Fiecare punct de Strength:
Mareste viata maxima a eroului cu 19 puncte.
Mareste regenerarea HP-ului.
Atributele sunt foarte importante pentru un erou.Degeaba ai damage foarte mare daca atributele tale sunt aceleasi si implicit rezulta in hp mic/armura mica/atack speed mic.

Unele prescurtari in DOTA:
b = back = retragerea
bkb = black king bar
dd = doubledamage
dmg = damage
dota = defense of the ancients
dps = damage per second
eos = eye of skadi
gg = good game
ks = killsteal
mkb = monkey king bar
regen = regeneration
rmk = remake
ulti = puterea de la level 6 a unui erou
crit = critical
HP = hit points
MP = mana points
noob = newbie -> incepator ( unii useri au inceput sa-l foloseasca ca o jignire )
XP = Experience Points
AoE= Area of effect. Vrajile care afecteaza o zona si nu doar o singura unitate.
ss = folosit pentru ai anunta pe ceilalti ca inamicii au disparut dupa lane-ul tau.

5.Orb Effect!!!
Orb efectele reprezinta un aspect foarte important intr-un meci de DOTA.Orb efectele sunt efecte speciale ce apartin unor anumite obiecte sau skilluri. Cel mai important la orb efect este faptul ca acestea nu se manifesta simultan, in cazul in care un erou are 2 orb efecte pe el doar unul dintre ele se va manifesta. Unii jucatori isi fac obiecte cu mai multe obiecte orb efecte in mod intentionat pentru a beneficia de orb efectul de la un obiect si celelalte caracteristici ale celuilalt orb efect, un exemplu foarte intalnit este combinatia de Dominator (orb efect: Life steal ) cu Sange & Yasha (orb Efect: Maim)

Mici exceptii fac : Eye Of Skady + LifeSteal pe range units.
Eye Of Skady + Maelstrom la fel pe ranged.
Si cam atat imi trece acum prin cap.

Tineti minte : Orb Effects nu se manifesta simultan.

Have Fun Playing.



@ My signature will be continued ...

Doresti sa vorbesti cu mine ?
-pm me pentru Y!M
-pm me pentru Skype
Altfel nu cred ca vom putea avea o discutie .
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Sus In jos
http://regal-zone.forumz.ro

Ghid incepatori.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

Subiecte similare

-
t Ghid evantaie.
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Arhiva :: Arhiva :: DotA Game :: Ghid & Eroi-